Zdaj pa domov!

Učenci so ravnokar zapustili Celjski dom v Baški. V Celju bodo predvidoma ob 18. uri.

Ladja in nogometna tekma

Naš zadnji celotni dan v Baški. Hitro je minilo, ampak malo pogrešam mami. Obudila bom še zadnje spomine. Jutranja telovadba je minevala počasi, počasi in počasi. Ker sem pozabila gumico, mi je bilo zelo vroče. Po zajtrku smo odšli na ladjico, ki nas je peljala na otok Sv. Grgur. Tam smo odšli na kratek pohod … Nadaljuj z branjem Ladja in nogometna tekma

Da vam vzbudimo skomine

Vroča sreda

Dragi, skoraj poletni dnevnik! Danes sem se zbudila vesela in spočita. Končno enkrat, ker po navadi sem večkrat, ko se zbudim, sitna in neeeeeenaspana. No, po hitrem preoblačenju smo imeli jutranjo telovadbo. Komaj smo pretekli nekaj metrov, ker starost od 10 do 11 let je reees ogromna. Raztegnili smo se in šli na zaslužen zajtrk. … Nadaljuj z branjem Vroča sreda

2. dan v neverjetni Baški

Danes je minil en dan, odkar smo prišli v Baško. Bilo je fantastično. Ko sem se zbudila, sem mislila, da sem doma, ampak ne – bila sem v Baški. Potem, ko smo odtekli jutranji krog, smo z užitkom pojedli zajtrk. Nato smo pospravili sobe, si pripravili stvari za na plažo in namazali s sončno kremo. … Nadaljuj z branjem 2. dan v neverjetni Baški

Zanimiva Baška! 1. dan: Na poti

Kakšen lep dan – dan za potovanja v Baško. Zbrali smo se ob 6.45 in naložili kovčke na avtobus. Ob 7.00 smo veselo odrinili proti Baški, starši pa s solzami očmi domov. Pot v Baško se je začela. Bila je zanimiva in vesela. Najprej smo se ustavili na počivališču Lom, pojedli zajtrk in nadaljevali pot. … Nadaljuj z branjem Zanimiva Baška! 1. dan: Na poti

Učeni IV. OŠ Celje so že v Baški

Učenci IV. OŠ Celje so že prispeli v Baško. Najprej jih čaka začetno testiranje, nato pa, skupaj z učenci III. OŠ Celje, kosilo in nadaljevanje programa šole v naravi.

Konec 1. šole v naravi

Učenci I. OŠ Celje so ravnokar zapustili Celjski dom v Baški. V Celju bodo predvidoma ob 18. uri.

Barčica po morju plava…

Sicer smo se res zbudili v deževno jutro, vendar je bil današnji dan dokaz, da za vsakim dežjem vedno posije sonce. Ponovno smo imeli pester dan, ki smo ga začeli z urjenjem v prvi pomoči, razgibali smo možgane z zabavnim kvizom in obiskali Aquarium Baška. Po kosilu tokrat nismo imeli športnih aktivnosti, saj smo se … Nadaljuj z branjem Barčica po morju plava…

V Baški včasih piha burja

Šport je pol zdravja! Danes je bil zelo športen dan. Čeprav se nismo kopali, smo počeli veliko zanimivih stvari. Zbudili smo se malo kasneje, saj je zunaj deževalo. Po zajtrku smo pospravljali sobe, potem pa smo se prilagodili vremenu in odšli na orientacijski pohod po Baški. Bilo je super! Po kosilu smo imeli odmor, nato … Nadaljuj z branjem V Baški včasih piha burja